Cosul tau

Cosul tau este gol

Politica de retur

S.C. MASS GLOBAL COMPANY S.R.L.

Tuju.ro își dorește ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele comandate. În cazul în care doriți să returnați un produs, costurile de transport aferente returului sunt suportate integral de către Tuju.

Cheltuieli de transport

Livrarea este gratuită pentru comenzile ce depășesc 175 RON. Pentru comenzile sub această valoare, costul transportului la livrare va fi suportat de către Cumpărător.

În cazul retururilor, costul transportului la retur este suportat de Tuju.ro, indiferent de valoarea comenzii.

Condiții generale de retur

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentația completă, cu etichetele intacte.

Adresa de returnare:

Tuju.ro – Departament RETURURI

Voluntari, jud. Ilfov, Bld. Pipera nr. 2/II, cod poștal 077190

Nu vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):

– Produsele fără ambalajul original al producătorului;

– Produsele fără etichetele de identificare intacte;

– Produsele purtate, spălate, deteriorate sau care miros a parfum;

– Produsele sigilate care, din motive de igienă sau protecție a sănătății, nu pot fi returnate după desigilare (cosmetice, parfumuri, produse de igienă personală, intimă sau dentară);

– Alimentele, jucăriile, produsele pentru copii și bebeluși (ex. scutece, accesorii), produsele petshop, bunurile perisabile sau cu termen de expirare scurt;

– Înregistrările audio/video, programele informatice sau echipamentele cu licențe OEM activate ori software dezinstalat;

– Produsele utilizate sau montate (aparate de aer condiționat, electrocasnice, echipamente de bricolaj, etc.);

– Produsele deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.

Notă:

Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile de retur, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător. În această situație, costurile de retrimitere vor fi suportate de către Cumpărător.

În cazul produselor care prezintă ambalaj deteriorat, urme de utilizare, accesorii lipsă sau alte semne de uzură, Tuju.ro își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a reține o sumă corespunzătoare prejudiciului, sumă ce va fi comunicată clientului după evaluare.

Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat, iar împreună cu reprezentantul firmei de curierat se va întocmi un proces-verbal privind starea acestuia.

Tuju.ro își rezervă dreptul de a refuza retururile în cazul unor abateri repetate (produse care nu aparțin site-ului, produse cu termen de retur depășit, produse purtate sau refuzuri repetate de preluare a comenzilor).

Schimb de produse

Din motive operaționale, nu se pot efectua schimburi directe de produse sau mărimi. Pentru a primi un alt produs, este necesară plasarea unei noi comenzi.

Procedura de retur

Pentru comenzile online, Cumpărătorul trebuie să notifice Tuju.ro cu privire la intenția de retur în termenul legal, alegând una dintre următoarele variante:

a) completarea formularului de retragere din secțiunea Returnări de pe site: https://tuju.ro/apps/solicita-retur/ (disponibil in contul Cumparatorului).

b) transmiterea unei declarații neechivoce privind decizia de retragere, la adresa de e-mail contact@tuju.ro.

Tuju.ro va organiza preluarea produselor prin firma de curierat parteneră, fără costuri pentru client.

Nu acceptăm retururi trimise prin alte firme de curierat alese de client.

Rambursarea contravalorii

În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și ați returnat bunurile, vă vom rambursa toate sumele achitate, inclusiv costurile de transport.

Rambursarea se efectuează prin transfer bancar, în termen maxim de 30 zile lucrătoare de la confirmarea recepției și verificării integrității coletului returnat.

Cumpărătorul este obligat să menționeze numărul contului IBAN și numele titularului de cont.